Mali projekt: Statističko istraživanje reklama

 

  Peta nastavna cjelina bila nam je Prikaz i analiza podataka. Učiteljica Željka Tot  zadala nam je zadatak da proučimo koliko se puta pojavljuje koja reklama. Podijelili smo se u 2 skupine u svakoj po 8 učenika. Bilo je 16 vrsta reklama za istražiti, pa je svaki učenik istražio jednu. Za istraživanje smo dobili 2 tjedna. Nakon 2 tjedna na satu informatike sa učiteljem Damirom Kovačićem napravili smo pregled istrazivanja reklama u programu Excel. Istraživanje smo prikazali tabličnim prikazom te kružnim  i stupčastim dijagramom. Za sat matematike sve smo to prikazali na plakatu. Bilo je zanimljivo saznati kojih reklama ima najviše, a  kojih najmanje. Učiteljica je naš trud nagradila peticama.

Dora Slamek, 7.a

reklama broj reklama relativna frekvencija stupnjevi
odjeća i obuća 27 8 27
igre na sreću 14 4 14
nakit 12 3 12
tiskovine 11 3 11
tehnologija 9 3 9
alkohol 7 2 7
namještaj 28 8 28
automobili 12 3 12
lijekovi 27 8 27
igračke  35 10 35
hrana 32 9 32
knjige 13 4 13
sredstva za čišćenje 36 10 37
kozmetika 22 6 22
štednja 28 8 28
tv program 42 12 43
ukupno 355 100 360
       
       
 
     
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

 

Vrsta reklame Broj reklama Relativne frekvencije Stupnjevi
Alkoholni proizvodi 5 4% 16°
Nakit 2 2%
Obuća i odjeća 6 5% 19°
Tehnologija 4 3% 13°
Tiskovine (novine) 3 3%
Igre na sreću 6 5% 19°
Auti 5 4% 16°
Namještaj 3 3%
Hrana 25 22% 77°
TV program 15 13% 47°
Lijekovi 7 6% 22°
Knjige 3 3%
Kozmetika 7 6% 22°
Sredstva za čišćenje 5 4% 16°
Igračke 13 12% 41°
Štednja 6 5% 19°
Ukupno: 115 100% 360°