„Što za naš osmijeh znače četkica i pasta?“

28. studenoga 2014.

 

Interaktivna radionica država se 24. ožujka 2015. (utorak u 10,50 sati). Iz Varaždina je došao  dr. Mislav Perić doktor dentalne medicine.

Osmijeh za 5

Svojim umjetničkim radom na temu „Što za naš osmijeh znače četkica i pasta?“ osvojili smo žiri i tako zaslužili sudjelovanje u interaktivnim radionicama pod vodstvom stomatologa doktora Mislava Perića. On nas je posjetio i donio poklon pakete. Razgovarali smo o tome što stomatolog radi i uvježbavali pravilnu njegu zubi. Bili smo pohvaljeni za odlično znanje i zalaganje. Poklone smo dostavili i prvim razredima u područnim školama. Ipak smmo mi pobjednička ekipa!
Ella Strahija, 1.h

 Prvašići OŠ Hodošan među najuspješnijima su razredima u kampanji dm-a i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta „Osmijeh za 5!“. Svojim umjetničkim radom na temu „Što za naš osmijeh znače četkica i pasta?“  osvojili su žiri!

Evo pisma iz dm-a:

Poštovana gospođo, Anastazija Anka Balent

 

zadovoljstvo nam je obavijestiti Vas kako su prvašići OŠ Hodošan među najuspješnijima u kampanji dm-a i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta „Osmijeh za 5!“. Svojim umjetničkim radom na temu „Što za naš osmijeh znače četkica i pasta?“ učenici Vaše škole osvojili su žiri i tako zaslužili sudjelovanje u interaktivnim radionicama pod vodstvom stomatologa na kojem će uvježbavati pravilnu njegu zubi. Mali polaznici edukacije o važnosti dentalne higijene dobit će i poklon-pakete s edukativnom brošurom za roditelje i djecu te proizvode za njegu zubi.

Podsjećamo, za edukaciju stomatologa o važnosti dentalne higijene potrebno je odvojiti jedan školski sat i dvoranu koja može primiti sve učenike prvih razreda Vaše škole. Bit ćemo slobodni kontaktirati Vas u narednom razdoblju kako bismo dogovorili termin održavanja edukacije.

Koristim ovu priliku kako bismo zahvalili Vama i učenicima Vaše škole što ste prepoznali vrijednost kampanje „Osmijeh za 5!“. Svojim sudjelovanjem pomogli ste dm-u u namjeri da potakne najmlađe na samostalno razmišljanje o važnosti dentalne higijene.

Nadamo se da će naši zajednički napori u kampanji „Osmijeh za 5!“ potaknuti razvijanje zdravih navika osnovnoškolaca.

 

Srdačan pozdrav,

 

Goran Narančić
Marketing i odnosi s javnošću/Marketing und PR
dm-drogerie markt d.o.o.
Kovinska 5a
10090 Zagreb