Pravo na informaciju ostvaruje se podnošenjem zahtjeva Osnovnoj školi Hodošan. Ukoliko se zahtjev podnosi pisanim putem potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za pristup informacijama, ili, u slučaju nekorištenja obrasca, posebno naglasiti da se informacija traži slijedom poziva na Zakon o pravu na pristup informacijama.
Zahtjev za ostvarivanje prava na pristup informaciji može se podnijeti:
- pisanim putem na adresu: Osnovna škola Hodošan, Hodošan, Braće Radića 2/A, 40320 D. Kraljevec
- elektroničkom poštom na adresu: osh@os-hodosan.skole.hr
- na broj fax-a: (inozemstvo prvo ukucava 00 385) 040/ 679-451
- donijeti osobno u tajništvo OŠ Hodošan u matičnoj školi u Hodošanu od 8:00 do 12:00 sati.
Prilikom podnošenja zahtjeva nije potrebno platiti dodatnu naknadu uz obrazac.
Zahtjev za pristup informacijama, da bi bio valjan, obavezno mora sadržavati:
- izjavu stranke da se poziva na Zakon o pravu na pristup informacijama
- ime i prezime i potpunu adresu stanovanja fizičke osobe koja podnosi zahtjev
- tvrtku, odnosno naziv pravne osobe i njezino sjedište
- naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
- podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije.
Nepotpuni zahtjevi ne mogu se uputiti u postupak.
Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti razloge zbog kojih traži pristup informaciji, a u zahtjevu može predložiti i način na koji će tijelo javne vlasti učiniti informaciju dostupnom
OŠ Hodošan usklađuje svoj rad s Uredbom (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka od 27. travnja 2016.